e-business-logo-large

Ειδικά για τις επιχειρήσεις της “νέας οικονομίας” η grammateia.gr δημιούργησε την υπηρεσία e-Business.

Οι ιδιοκτήτες μιας διαδικτυακής επιχείρησης συχνά βρίσκονται μπροστά στο δίλλημα του εάν οικονομικά αντέχουν να προσλάβουν κάποιον να απαντά στα εισερχόμενα τηλεφωνήματα με κόστος που είναι ανελαστικό (μισθός, εισφορές, χώρος γραφείου), ανεξάρτητα από το αν η κερδοφορία της εταιρίας τους το επιτρέπει στο ξεκίνημα, ή να εκτρέψουν τα τηλέφωνα στο κινητό τους με κίνδυνο να χάνουν σημαντικές κλήσεις, παραγγελίες, ή εισερχόμενα πελατών, όταν εκείνοι είναι στο δρόμο, ή οδηγούν, ή βρίσκονται σε κάποια συνάντηση. Τι θα γίνει αν τυχαία 2 ή 3 πελάτες σας τηλεφωνήσουν ταυτόχρονα; Ακόμα, για την ανεύρεση επενδυτών για την επιχειρησή σας είναι σημαντικό να μπορείτε να δείξετε ότι έχετε προβλέψει την εξυπηρέτηση των πελατών σας με επαγγελματισμό και συνέπεια στην επικοινωνία. Αναλογιστείτε μόνον τον σκεπτικισμό κάποιου πιθανού πελάτη σας όταν ο μόνος τρόπος για να μιλήσει μαζί σας είναι να καλέσει ένα κινητό τηλέφωνο...

Η grammateia.gr έφτιαξε το πακέτο e-Business ακριβώς για εσάς. Μαζί με την γραμμή επικοινωνίας, παραγγελιών, παραπόνων πελατών, επιστροφών, γενικών εισερχομένων κλήσεων από τούς πελάτες σας, κ.α. η grammateia.gr σας δίνει δυνατότητα δημιουργίας φωνητικού μενού με επιλογές όπως π.χ. “Καλέσατε την .gr. Η τηλεφωνική μας εξυπηρέτηση λειτουργεί από 09:00 – 21:00. Για το τμήμα πωλήσεων πιέστε 1, για το τμήμα αποστολών & αντικαταβολών πιέστε 2, για να μάθετε που βρίσκεται η παραγγελία σας πιέστε 3, διαφορετικά περιμένετε κι ένας εκπρόσωπός μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα!

Ακόμη μπορούμε να σας δώσουμε premium τηλεφωνικό αριθμό που θα χτυπάει κατευθείαν στη grammateia.gr όπου θα απαντάται με την επωνυμία σας. Τον αριθμό αυτόν μπορείτε να τον αναρτήσετε στην ιστοσελίδα σας, και να τον χρησιμοποιείτε όσο καιρό έχετε την συνδρομή e-business στην grammateia.gr

Με μια απλή σύνδεση στο σύστημα παραγγελιών σας μπορούμε να καταχωρούμε παραγγελίες σε πραγματικό χρόνο σε διαδικτυακή φόρμα παραγγελιών της εταιρίας σας, να βλέπουμε που βρίσκονται παραγγελίες σε εξέλιξη, να ενημερώνουμε για αυτές τους πελάτες σας, να καταχωρούμε την κλήση βλάβης, το αίτημα προσφοράς, ή το παράπονο ή σχόλιο του πελάτη με το όνομα & τηλέφωνο επικοινωνίας του. Υπάρχει δυνατότητα να καταγράφουμε τις συνομιλίες σε ηλεκτρονικό αρχείο το οποίο θα σας παραδίδουμε εβδομαδιαία σε ψηφιακό δίσκο (DVD) για δική σας ασφάλεια κι αποθήκευση (εκ του Νόμου, σε περίπτωση καταγραφής ο συνομιλητής πρέπει να ενημερώνεται πρίν αρχίσει η καταγραφή).

Για την παροχή της υπηρεσίας σε δωδεκάωρη ημερήσια βάση, γιά όλες τις εργάσιμες ημέρες του έτους (09:00 – 21:00, Δευτέρα έως Παρασκευή, πλήν επισήμων αργιών) το κόστος της υπηρεσίας είναι 200,00 € μηνιαίως για τίς πρώτες 200 κλήσεις, ενώ πέραν των περιλαμβανομένων κλήσεων η χρέωση θα είναι 1,00€ ανά κλήση. Σε περίπτωση που οι κλήσεις είναι πάνω από 2000 ανά μήνα παρακαλούμε να μας ενημερώνετε από πριν. Τυχόν κλήσεις “λάθος αριθμού” δεν χρεώνονται.

Οι εξερχόμενες κλήσεις που τυχόν χρειαστούν έχουν κόστος 1,00€ ανά κλήση.

Η ενημέρωση με οποιονδήποτε από τους υπάρχοντες τρόπους (e-mail, SMS, web, φαξ) είναι δωρεάν, ενώ η ενημέρωση με απλό τηλεφώνημα θα έχει τη χρέωση της κλήσης.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ

Η grammateia.gr® σας δίνει πρόσβαση σε επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν μόνον οι συνδρομητές των μεγαλύτερων, πλέον οργανωμένων Telephone Answering Services διεθνώς. Όλα τα τηλεφωνήματα των πελατών σας θα απαντώνται πάντοτε από εκπαιδευμένη, έμπειρη agent.

Η προτεινόμενη λύση e-Business που η grammateia.gr δημιούργησε για εσάς περιγράφεται παρακάτω:

e-Business

Περιλαμβάνει:

  1. Παροχή αποκλειστικής χρήσης σταθερού αριθμού εκτροπής κλήσεων σύνδεσης με την grammateia.gr®
  2. Δυνατότητα κοινοποίησης του premium αριθμού αυτού ως το τηλέφωνο επικοινωνίας της επιχείρησής σας
  3. Προσφώνηση από το σύστημα σύμφωνα με τις οδηγίες σας, ενώ θα γίνεται όμοια προσφώνηση από τις τηλε-εκπροσώπους όταν γίνεται η απευθείας επικοινωνία με τον πελάτη
  4. Απάντηση & καταχώρηση 200 εισερχομένων κλήσεων μηνιαίως με αντίστοιχα μηνύματα καλούντων
  5. Δυνατότητα προαιρετικής καταγραφής κάθε συνομιλίας με πελάτη σας, έπειτα από σύντομο ηχογραφημένο μήνυμα της επιλογής σας που απαραίτητα θα περιέχει την φράση “Έχετε καλέσει την εταιρεία… για λόγους ασφάλειας & διασφάλισης ποιότητος η κλήσις ενδέχεται να καταγραφεί.” σε ηλεκτρονικό αρχείο “.wav” το οποίο θα αποθηκεύεται σε ψηφιακό δίσκο (DVD). Ο ψηφιακός δίσκος θα σας παραδίδεται μηνιαία. Πρόσθετη χρέωση 0,30 € ανά καταγεγραμμένη συνομιλία.
  6. Καταχώρηση κάθε μηνύματος με αποστολή στον συνεργάτη σας στον οποίον απευθύνεται το μήνημα με SMS ή email
  7. Καταγραφή των παραγγελιών πελατών στην σχετική ιστοσελίδα σας για πρόσβαση μέσω των εν-λειτουργεία συστημάτων σας
  8. Υπηρεσία CallRecording για καταγραφή παραπόνων των πελατών εκτός εργασίμων ημερών & ωρών, με αποστολή των μηνυμάτων σε εσάς ηλεκτρονικά
  9. Ώρες λειτουργίας 09:00 – 21:00 Δευτέρα με Παρασκευή, (πλήν επισήμων αργιών)
  10. Δυνατότητα ενημέρωσης του πελάτη σας για την επιτυχή λήψη της παραγγελίας του με μήνυμα SMS στο κινητό του με πρόσθετη χρέωση 0,35 € ανά μήνυμα. 

    Παραμετροποίηση συστήματος: 200€ ανά γραμμή one-time-fee στην έναρξη
    Μηνιαίο Κόστος: 200€ για τις πρώτες 200 κλήσεις
    Χρέωση εισερχόμενων κλήσεων πέραν των περιλαμβανομένων: 1,00€/κλήση
    Χρέωση εξερχόμενων κλήσεων: 1,00€/κλήση

    Η υπηρεσία λαμβάνει Gold Service Level.

    Ασφαλώς, παραμένουμε ανοιχτοί στην αναμόρφωση των προσφερομένων υπηρεσιών που προτείνουμε πιό πάνω, προκειμένου να προσαρμόσουμε πλήρως τις υπηρεσίες μας στην κάλυψη των αναγκών σας, ενώ προσφέρεται ελαστικότητα στο κόστος σας (pay-as-you-use), ανάλογα με τον όγκο υπηρεσιών που θα χρειαστεί να απορροφήσετε πέραν του βασικού πακέτου e-Business.

    (Οι χρεώσεις αφορούν χρόνο επικοινωνίας ως 3’ ανά κλήση. Πέραν του χρόνου αυτού, εφόσον η κλήση διαρκεί παραπάνω, εμπίπτει πρόσθετη χρέωση 0,80€ / επιπρόσθετο τρίλεπτο. Οι ανωτέρω τιμές δε περιλαμβάνουν ΦΠΑ 23%, Οι τιμές ισχύουν για μηνιαία πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.)

    • Συνδεθείτε στα ραντεβούσας με iPhone

      iphone4

    • Δωδεκάλογος επικοινωνίας

      no12index
    • Παρέχουμε υπηρεσίες εγγυημένης ποιότητας.

      Πολιτική Ποιότητας
    • Διεκδικούμε την πρώτη θέση στις προτιμήσεις σας.

      Πελατειακή Αριστεία
    • Προάγουμε τα ευρύτερα συμφέροντα της κοινωνίας.

      Κοινωνική Ευθύνη
    • Δέσμευση αυστηρής τήρησης απορρήτου.

      Δέσμευση Απορρήτου